Coworking Space Örebro

Välkommen till Örebros hetaste Coworking Space.

Det urbana moderna arbetssättet (co-working) skapar kreativitet, gemenskap och är utvecklande för företag och individen. Nystartade företagare samsas med mer etablerade företag vilket leder till ömsesidigt lärande, innovation och kontaktnät i gemensamma ytor där det blidas inspiration.

Här kan du ladda ner en broschyr om myOffice!

Bli medlem hos myOffice idag!

Kontakta oss idag för en gratis prova på dag!

Vill du uppleva myOffice på riktigt innan du bestämmer dig för att bli medlem?

Vi erbjuder en kostnadsfri prova på dag så du får uppleva vad Power of Business innebär. Välkommen att kontakta oss!

Allt du behöver veta om Co-working!

Co-workinglösningar är hetare än på länge och behovet kommer inte att svalna. Det är experter på marknaden eniga om och även vi på myOffice.

Men vad innebär egentligen det här arbetssättet rent konkret hos oss på myOffice med co-working, kontorshotell och flexibla kontor.

Co-working har länge varit en kontorslösning i bland annat USA som attraherar såväl små som stora företag. De senaste åren har trenden växt kraftfullt även här i Europa.

Själva grundidén bygger på att företag delar på gemensamma ytor i stället för att hyra egna lokaler av en traditionell fastighetsvärd. För dig som företagare innebär det vanligtvis lägre kostnader, mer tid över till jobbet – och möjlighet att hitta nya affärsmöjligheter genom att aktivt nätverka med andra medlemmar.

Är co-working, flexibla kontor och kontorshotell samma sak?

Ja – och nej. I praktiken innebär samtliga begrepp samma fördelar för dig som företagare.
Skillnaden handlar mer om vilken typ av kontorslösning du väljer när du väl bestämt dig för att säga upp ditt långa avtal hos en traditionell fastighetsvärd.
Föredrar du att arbeta i en social miljö med andra företagare är co-working det du söker! Eller vill du hellre hyra ett rum, dvs en Studio?
Det finns olika lösningar för olika situationer och behov.

Vi har flexibla kontorslösningar även för större företag?

Vi får ofta frågan om det är dyrare med kontorshotell än att hyra egna lokaler?
Trots en kraftigt stigande efterfrågan råder det ofta en vanlig missuppfattning bland företagare att kontorshotell är dyrare än att hyra egna lokaler av en traditionell fastighetsvärd. Men faktum är att flexibla kontor, där all service ingår, kan spara dig en hel del pengar och tid, ur ett långsiktigt perspektiv.
Räknar du på alla kringkostnader som tillkommer om du hyr egna lokaler, så som städning, kaffe, receptionist och internet, skrivare blir det ofta dyrare på sista raden.

Är co-working värt att satsa på - ur ett långsiktigt perspektiv?

Kort sagt – ja! Efterfrågan på flexibla kontorslösningar och co-working har ökat stadigt under senaste åren. Endast under coronapandemin har tillväxten hämmats något. Men experterna är övertygade om att utvecklingen kommer att ta fart igen när ekonomin hämtat sig. Fler och fler har dessutom vant sig vid distansarbete och hur det kan förenkla livspusslet. Enligt en genomgång av undersökningsföretaget Netigate vill 73 procent av svenskarna fortsätta jobba hemifrån när coronapandemin är över, men samtidigt ha möjligheten att sätta sig på en fysisk arbetsplats. Detta gynnar utvecklingen med co-working, flexibla avtal och skräddarsydda arbetsplatser.

Varför välja Studios på myoffice?

1. Du hyr egen lokal men delar sociala utrymmen med andra företag.

2. Du betalar bara för det du använder, exempelvis sett till yta.

3. Du kan flytta in med kort varsel i fullt möblerade kontor med allt på plats.

4. All service ingår så som städning, reception, konferens, posthantering.

5. Det blir billigare i längden än att hyra egna lokaler på traditionellt vis.

6. Som medlem har tillgång till generösa gemensamma ytor där du kan växla
arbetsmiljö under dagen.

7. Centralt läge och personalaktiviteter gör dig till en attraktivare arbetsgivare.

8. Du erbjuds flexibla hyresavtal där man snabbt kan skala upp eller ner i
kvadratmeter, mellan Studio 10, Studio 15 eller Studio 20.

Se bilder på vår fina coworking-space i bildspelet ovan:

Flexibla kontorsplatser i Örebro

Det mindre företaget drivs av entusiasm och en bärande idé. Allt kanske inte har kommit på plats ännu. Din affärsidé förfinas och utvecklas i mötet med kunder och andra människor.

Vi har tre olika Lab medlemsskap, här kan du läsa mer om vad som ingår i respektive medlemsskap.

myOffice Lab 1, flex

För dig som söker en enkel och flexibel arbetsmiljö, där du kan komma och gå som du vill.

Detta ingår:

  • Tillgång till kontorsytor 24/7 och reception 8-17 vardagar
  • Föreläsningar och nätverksevent
  • Utskrifter för ett värde upp till och med 100 kr per månad
  • Kaffe
  • Höghastighetssurf
  • Erbjudanden & rabatter
  • Personlig förvaringsbox

Du har även tillgång till konferensrum, isbar och relax mot avgift.

Medlemsavgift
1 950 kr/månad
Löpande tremånadersavtal.

Låter detta passande för dig? Gör då en intresseanmälan direkt!

 

myOffice Lab 2, flex

För dig som söker en enkel och flexibel arbetsmiljö, där du kan komma och gå som du vill och om du även har återkommande behov av konferensrum. 

Allt i Lab 1 ingår, plus detta:

  • Tillgång till kontorsytor 24/7 och reception 8-17 vardagar
  • Föreläsningar och nätverksevent
  • Utskrifter för ett värde upp till och med 100 kr per månad
  • Kaffe
  • Höghastighetssurf
  • Erbjudanden & rabatter
  • Personlig förvaringsbox
  • Kostnadsfri tillgång till relax och isbar 8 h per månad
  • Kostnadsfri tillgång till konferensrum 8 h per månad
  • Post- och paketservice
  • Consiergeservice, hjälp med bokningar och beställningar

Medlemsavgift
2 950 kr/månad
Löpande tremånadersavtal.

Låter detta passande för dig? Gör då en intresseanmälan direkt!

 

myOffice Lab 3

För dig som söker en enkel och flexibel arbetsmiljö, där du kan komma och gå som du vill och om du även har återkommande behov av konferensrum, erbjuder vi ett eget skrivbord i ett låst rum som du delar med en eller två personer.

Allt i Lab 1 ingår, plus detta:

  • Tillgång till kontorsytor 24/7 och reception 8-17 vardagar
  • Föreläsningar och nätverksevent
  • Utskrifter för ett värde upp till och med 100 kr per månad
  • Kaffe
  • Höghastighetssurf
  • Erbjudanden & rabatter
  • Personlig förvaringsbox
  • Kostnadsfri tillgång till relax och isbar 8 h per månad
  • Kostnadsfri tillgång till konferensrum 8 h per månad
  • Post- och paketservice
  • Consiergeservice, hjälp med bokningar och beställningar

Medlemsavgift
3 950 kr/månad
Löpande tremånadersavtal.

Låter detta passande för dig? Gör då en intresseanmälan direkt!

 

Detta ingar i de olika medlemskapen

Tillgång till kontorsytor 24/7 och reception 8-17 vardagar Föreläsningar och nätverksevent Kaffe Höghastighetssurf Fri frukt Erbjudanden & rabatter Kostnadsfri tillgång till relax och isbar 8 h per månad Kostnadsfri tillgång till konferensrum 8 h per månad Personlig förvaringsbox Post- och paketservice Consiergeservice,
hjälp med bokningar
och beställningar
Lån av fri bil
Lab 11950 kr/man Tillgång till kontorsytor 24/7 och reception 8-17 vardagar Föreläsningar och nätverksevent Kaffe Höghastighetssurf Fri frukt Erbjudanden & rabatter Kostnadsfri tillgång till relax och isbar 8 h per månad Kostnadsfri tillgång till konferensrum 8 h per månad Personlig förvaringsbox Post- och paketservice Consiergeservice,
hjälp med bokningar
och beställningar
Lab 22950 kr/man Tillgång till kontorsytor 24/7 och reception 8-17 vardagar Föreläsningar och nätverksevent Kaffe Höghastighetssurf Fri frukt Erbjudanden & rabatter Kostnadsfri tillgång till relax och isbar 8 h per månad Kostnadsfri tillgång till konferensrum 8 h per månad Personlig förvaringsbox Post- och paketservice Consiergeservice,
hjälp med bokningar
och beställningar
Lab 3 3950 kr/man Tillgång till kontorsytor 24/7 och reception 8-17 vardagar Föreläsningar och nätverksevent Kaffe Höghastighetssurf Fri frukt Erbjudanden & rabatter Kostnadsfri tillgång till relax och isbar 8 h per månad Kostnadsfri tillgång till konferensrum 8 h per månad Personlig förvaringsbox Post- och paketservice Consiergeservice,
hjälp med bokningar
och beställningar

Vad tycker våra LAB-medlemmar?

”myOffice är ett fantastiskt nätverk av företag”

För Digitalpartner har flytten till myOffice betytt väldigt mycket. Vi började med ett LAB-medlemsskap och genom det fick vi möjlighet att träffa många företag och lära känna nya människor som nu har blivit vänner och affärspartners. Nu har vi bytt upp oss till en studio och vi trivs fantastiskt bra på våning 2!

Viktor Hörman

VD / Digital Strateg, Digitalpartner Europe AB

Smidigt med myOffice-appen

Med vår egna app kan du enkelt hålla koll på ditt medlemsskap, boka konferensrum, hyra bil, leta rätt på rabattkoder och mycket mer!

Det perfekta läget i centrala Örebro!

myOffice är strategiskt placerat med centrala Örebro inom ett kort promenadavstånd där man bl.a. finner Södra station, Conventum och Hjalmar Bergman-teatern.

I direkt anslutning finns både restaurang och Gustavsvik – norra Europas största badanläggning med både pooler inomhus och utomhus, äventyrsbad och ett gym. Alldeles i närheten ligger Good Morning Örebro hotell och ytterligare ett hotell är planerat vid Gustavsviksvägen.

I närheten finns också Örebro City Golf & Country Club med två banor på 18 respektive 9 hål. Samt Backahallen som erbjuder tennis, badminton och squash m.m.

Vill du komma i kontakt med oss?

AVTAL UTBYTESPLATS FÖR MEDLEMMAR

Avtal avseende utbytesplatser för medlemmar
Medlemmen äger tillträde till de av nedan nämnda tillhandahållna lokalerna vardagar. Medlemmen äger rätten att nyttja de faciliteter så som arbetsplatserna, lounger, gemensamhetsytor och har möjlighet att hyra konferenslokaler med tekniska och digitala anordningar.

Kunder, leverantörer, samarbetspartners eller andra aktörer som har en koppling till Medlemmen äger tillfällig tillträdesrätt till lokalerna tillsammans med Medlemmen.

Konferensprispriser skiljer sig för varje Coworkingplats där varje bolag kommer ge VIP priser till medlemmarna

BAHNHOF COWORK SKÖVDE & LIDKÖPING

Platschef: Tindra Törnqvist
Besöksadress: Stationsvägen 9, 54130 Skövde
Öppettider vardagar: 08:00-16:00
Telefon: 010-263 23 30
Email: [email protected]
Website: www.bahnhofcowork.se
Obligatorisk föranmälan till [email protected]

VALVET ESKILSTUNA

Platschef: Benny Skyttman
Besöksadress: Kungsgatan 5, 632 20 Eskilstuna
Öppettider vardagar: 07:00-16:00
Telefon: 016-158080
Email: [email protected]
Website: valvet.works
Obligatorisk föranmälan till [email protected]

KARLSTAD BUSINESS CENTER

Platschef: Stefan Ahlmark
Besöksadress: Tynäsgatan 10
Öppettider vardagar: 08:00-17:00
Telefon: +46 (0)70 35 95 400
Email: [email protected]
Webb: www.karlstadbusinesscenter.se
Obligatorisk föranmälan till [email protected]

B26 Västerås

Platschef: Karolina Fägerblad
Besöksadress: Port Anders gata 9
Öppettider vardagar: 07:00-16:00 (17)
Telefon: 021-4406230
Email: [email protected]
Website: www.b26.se
Obligatorisk föranmälan till [email protected]

myOffice

Platschef: Tony Oscarsson
Besöksadress: Stenbackevägen 6, 702 25 Örebro
Öppettider vardagar: 08:00-17:00
Telefon: 019-184043
Email: [email protected]
Webb: www.myofficesweden.se
Obligatorisk föranmälan till [email protected]

LPD Office Karlskoga

Platschef: Lisa Persson
Besöksadress: Kungsvägen 35, 691 31 Karlskoga
Öppettider vardagar: 05:00-23:00 
Telefon: 076-116 67 01
Email: lisa.persson@lpdoffice.se
Webb: www.lpdoffice.se
Obligatorisk föranmälan till:  lisa.persson@lpdoffice.se

Avillage Götebrog

Ansvarig: Patrik Jung
Besöksadress: Datavägen 14A
Öppettider vardagar: 08:00-17:00
Telefon: 0730568763
Email: [email protected]
Webb: https://www.avillage.se/
Obligatorisk föranmälan till [email protected]

D11 WORKSPACE KATRINEHOLM

Ansvarig: Shima Farajzadeh
Besöksadress: Drottninggatan 11
Öppettider vardagar: 08:00-16:00
Telefon: 070-9988228
Email: [email protected]
Webb: https://www.d11workspace.com/
Obligatorisk föranmälan till [email protected]

IOFFICE (Göteborg & Stockholm)

Ansvarig: Homan Tehrani
Besöksadress/er: Stockholm och Göteborg
Öppettider vardagar: 8-16.30, fredagar 8-14
Telefon: 08-12020500
Email till kontaktperson: [email protected]
Website: www.ioffice.se
Obligatorisk föranmälan till [email protected]
Pris: 250kr/dag + moms

MINDPARK (Malmö, Helsingborg, Lund, Hyllie & Göteborg)

Ansvarig: Helene Tigerström
Kontaktperson: Helene Tigerström
Besöksadress/er:
Bredgatan 11, 25225 Helsingborg
Carlsgatan 12A, 211 20 Malmö
Hyllie Boulevard 35, 215 37 Malmö
Bytaregatan 4d, 222 22 Lund
Masthamnsgatan 3, Järntorget Göteborg
Centralen Göteborg
Öppettider vardagar: 8-17
Email till kontaktperson: [email protected]
Website: https://mindpark.se/
Obligatorisk föranmälan till: [email protected]

B6 COWORK FALKÖPNG

Ansvarig: Anders Stenholm
Besöksadress: Bangatan 6, 521 43 Falköping
Öppettider vardagar: 08:00-16:00
Telefon: 073-0980021 eller 073-9534377
Email: [email protected]
Webb: www.b6cowork.se
Obligatorisk föranmälan till [email protected]