Nu släpps version 2.0 av myOffice app



Fredag den 6e oktober lanseras version 2.0 av vår app

Från och med fredag den 6e oktober öppnar vi tillsammans med vår apputvecklare Appivo upp version 2.0 av vår myOffice-app! Vad innebär då detta? Vad är det då som är nytt med version 2.0? Bl.a följande:

  • Integration med skrivar-konton med vår teknikpartner Sharp.
    Nu kommer medlemskorten kunna kopplas till ett Sharp-konto och du kommer kunna se status på dina utskrifter i appen.
  • Kontraktshantering är färdigbyggd och nu kan kontrakten ses av användarna i såväl appen som via dator, samt uppdateras av myOffice.
  • Debiteringarna av Visa-kort med faktura som skickas till e-mail är färdig.
    Bokning av resurser såsom konferenser och andra köp är färdigbyggd och öppnas upp.
  • Gränssnitt för webben – logga in och hantera ditt myOffice-konto på myofficesweden.se med samma inloggningsuppgifter som till ditt app-konto.
  • Statistik och rapportfunktioner för myOffice lanseras.
  • Export av SEI-4 filer för bokföring är implementerat.
  • Ny sida för min profil i mobilen.
  • Förbättring av användarvänlighet baserade på testgrupper.
  • Ekonomisida för alla med kvitton och möjlighet att kommentera t.ex olika köp.
  • Nya typer av nyheter.
  • Och mycket, mycket mer!

Applikationen som är tillgänglig idag innehåller bara 30% av koden mot vad den slutgiltiga appen kommer att innehålla. När vi lanserar version 2.0 kommer Appivo jobba stenhårt ”i bakgrunden” för att rätta till buggar och säkerställa att alla affärsregler fungerar inför öppningen 1a december. Detta ska dock inte synas för dig som användare. Appen kommer fortfarande vara delvis låst fram till November när vi släpper nästa version.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *